 |
|
|

forum
categories »
demokódolás »
Commodore Plus/4 revival short description: Commodore Plus/4 revival topic for old and new sceners :) Coding and
post new message
<< | < | 451 | 452 | >
|
öszintén szólva az alap elgondolás az volt, hogy kimenetként van '.prg' export és azt egy-az-egyben töltheted pl. yape-ba és nincs vele gond.
de hát ügye mindent a felhasználóért :)
|
|
|
|
nem nagy ordongosseg, holnap kuldok egy test projectet...
|
|
|
|
HeHe! Kerdes, hogy mihez kell nagyobb turelem, vegigolvasni nehany doksit, es kiserletezgetni, vagy irni egy assemblert :-)
|
|
|
|
Hát, majd egyszer valaki megtanít, és én is átszokom.... :) Biztosan egyszerűbb lenne az életem, relokálásra pl nem menne rá a hajam színe legalább...
|
|
|
|
Jó neked hogy ilyen türelmes vagy :)) Nekem nem volt türelmem azt nézegetni melyik asm hogy műxik :) Meg anno 99-ben olyan ASMírhatnékom volt :)
|
|
|
|
En probalkoztam a tieddel is, meg meg masikokkal is, amugy most az osszes projectem tass64-ben van, az vallt be legjobban, de epp most terek at valszeg cc64-re...
|
|
|
|
-az más kérdés, hogy miként fogja kimenteni ehető formában :)
És ez aztán a nemeccerű :))
Nem kéne valami API felületet biztosítanod a képek kimentésére? De ezt most komolyan kérdezem! Tehát írhasson a buta júzer egy dll-t ami eléri a képpontokat és aztán azt csinál vele amit akar. Ez szerintem zsír lenne, megoldaná az ilyen hogyanmencsünk kérdéseket, meg mivel dll, a konvenció ismeretében mondjuk én is tudnék hozzá plugint írni (ragaszkodok a Delphihez :))...
|
|
|
|
-jah. valaki irta a múlt héten talán, hogy tudjon nagyobb képet, mint 1 screen. Alapból 640x480 a limit, de hát egy #define GFX_MAX_XRES és YRES-t kell átírni és bármekkorát supportál :)
-az más kérdés, hogy miként fogja kimenteni ehető formában :)
-csináltam bele karakterpozra kigészítést (figyelmeztet és automatices nagyít) tehát a kép mérete x és y-ban 8-al oszthatónak kell lennie. Ez remélem nem gond.
-egér és kurzor mód: mozogsz az egérrel és ahol nyomsz szin bill. (space,1,2,3) ott rajka a pixelt az egér alá mintha kattintanál... :)
|
|
|
|
Miért, te is AP4-et használsz? :)
|
|
|
|
Ezt a részét rádbízom...:)
Lényeg, hogy lehessen használni.:)
Mondjuk 1 gyengébb HEXeditort rakhacc bele...:)
|
|
|
|
mc! kib*** velük és kész, a gfx.editorból csak a te ided-be lehet majd beimportálni a gfx.-et és punk-tum :)))))
de psszt. határidő miatt kicsit késik a dolog. de jövő hétre lesz beta. (pixelezni már most is lehet vele, csak hát ez így nagyonkevés még) :(
|
|
|
|
Köszi, ez jót tett az egómnak :)
Remélem más is így lesz vele, a 2-es verzió azért egy nagyságrenddel erőteljesebb lesz és mivel jól lesz megírva, könnyű lesz a bővítés.
Tervezek olyasmit, hogy kódolás közben néha fordít egyet a fordító és azonnal láthatod melyik kódrészleted / objektumod mekkora, hova kerül, ilyesmi. Nekem ez teccene.
|
|
|
|
>Ki fogja ezt használni akkor? Maugli, Crafty, Ninja
Én használom, és használni is kivánom!
|
|
|
|
Nem, csak csuklós...:) Ráadásul össze...:)
|
|
|
|
Na akkor most az AP4 ügyében el vagyok keseredve!
Ki fogja ezt használni akkor? Maugli, Crafty, Ninja meg ki volt még aki használta Murphyn kívül? És tervezitek-e hogy még használjátok? Ha nem akkor végiggondolom még ezt a dolgot... De nekem szimpatikusabb lenne egy saját amibe bármit beletehetek, könnyen integrálhatom az IDE-vel, stb...
|
|
|
|
Ninja !
Te pultos vagy esetleg csapos ? :)
|
|
|
|
Hukk, én is itt vagyok... Most visszatemetkezem a melóba...:(
|
|
|
|
tudom. limitált . sebaj, igy misztikus :)
|
|
|
|
Én értelmes szöveget írtam be csak post után csonkolta a fórum, gondolom kicsit buta :))
|
|
|
|
|
<< | < | 451 | 452 | >
|
|

|
|