 |
|
|

forum
categories »
demokódolás »
Commodore Plus/4 revival short description: Commodore Plus/4 revival topic for old and new sceners :) Coding and
post new message
<< | < | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | > | >>
|
Sztem 1,5-2K, de az is 2-3 toredekben. Raszteridore most nem erzekeny.
|
|
|
|
Mennyi a kevés? (Ja, es memoriára gondolsz vagy raszteridõre?)
|
|
|
|
Nekem 2-3 effekt mar be van gyomoszolve a C16-ba, de zenere eleg keves a hely. :) Lehet, hogy csak 2 lesz a vegen.
|
|
|
|
Én lassan írogatom a partom a C=16 trackmoba. Még nem értem el a memóriahatárt, szóval épp most úgy érzem 12K irtó sok :-) Nálatok mi a helyzet?
|
|
|
|
Helló!
Szegeden a főfasor ismerős, és a Petőfi telep, a többi részén is jártam, de vagy 20 éve a rokonoknál nyáron.
|
|
|
|
Szegeden élek 15 éve. :) Vedres kolesz, majd Odessza városrész, Ságvári, Jate, majd később Szőregen dolgoztam.
|
|
|
|
Bocsi de nem ugrik be.
Erre felé fordultam meg:
Szeged, Békéscsaba
Orosháza/Üveggyár, LPD
Győr/Audi
Ha nem ezeken a helyeken akkor csak hasonlítok valakire.
|
|
|
|
Helló!
Köszi!
Szépen lassan megtalálok mindent! Kicsit lecsillapodott a programozási lázam, és megnéztem pár mostani demót... erősen fogni kellett az államat.
A kép melletti progit megnézted?
|
|
|
|
Helló Tamás!!!!
Látom, még a régi cégnél vagy!
Ez az igazi meglepetés! Itt összefutni! :) A dbf leírás amit tőlled kaptam még most is meg van. Egyszer elkezdtem a pascal alá dbf kezelőt írni. Utánna viszont elzűllöttem, 3D-s koordináta mérőgépek programozása...
A fortocska nem jött össze közben.
|
|
|
|
De ismerős az arcod! Nem ismerjük mi egy mást? Képem.
|
|
|
|
Helló Optika!
Rég láttalak! Még Szegeden (Újszegeden) jártunk együtt a felsőfokú információrendszer programozói suliba. Mindig mentünk a boltba sütiért, meg terveztüka fortocska / (C) (TM) by Optika / nevű új op.rendszert. :-)
Üdv!
U.i. bocs az off-topic miatt.
|
|
|
|
Hello Optika! Látom ide is eltaláltál :-) Köszi a képet, feltettem: link. Már 99 kép van a Scene Acraiban.
|
|
|
|
Helló!
Naná, hogy FF15/19 ! :) A tömörítő tesztelése közben látnom kellett, hogy dolgozik-e. A végén meg a lassúsága miatt bent hagytam, hogy lehessen látni, hogy működik.
De kész lett egy újabb progi, az csak RLE kódolót használ, az nem villog. Alig 12 éves játék terv lett megvalósítva...
|
|
|
|
Ja, Hexaedert akartam irni, csak felregep.
Amugy nagyon birtam azt a jatekot, eredeti otlet. Az ocsemmel sokat nyomtuk. ;)
|
|
|
|
Bizony, a Hexaeder nagyon durva. 8 szólam akkoriban :-) Azon kívül a benne levõ zenének lehetett a hullámformáját állítani. Igaz, csak egy szólam volt, de akkor is ügyes.
|
|
|
|
Mármint a Hexaeder játékról van szó. Meghallgatom..
Csak ügyeskedjetek azzal a 6 szólamú lejátszóval. Nekem még csak egy ötletem van és fogalmam sincs, hogy érdemes-e megvalósítani, mert nem tudok zenét írni hozzá.
|
|
|
|
A Hexeder nevu jatekot nem ismeritek? Abban volt ilyen hullamforma generator.
|
|
|
|
Persze! Egyrészt hurrá, lesz királyos cucc plusira. Másrészt brühühü, mert mire kijön a megademóm már tényleg minden poén le lesz lõve... Én 6-ig mentem fel, mert ott még hallatszanak a hullámformák ha a kvázi 8-bites táblát használom.
|
|
|
|
Szerintetek lenne értelme egy 8 csatornás "digi" lejátdzónak, ha a csatornák csak zajt és 4szügjelet tudnának generálni?
|
|
|
|
Jaj Murphy! Ne nyafogj már ennyit! Tudsz Te 16k-ba is valami szájtátóst csinálni! A 64k-ba meg tessék saját demot irni. Vagy GS kooperációsat... :-)
|
|
|
<< | < | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | > | >>
|
|

|
|