Hello there!

This is demoscene.hu, the archive website of the Hungarian demoscene community.
Head over to scene.hu to get up-to-date info and meet the active community!
home take-a-part!
  home - news - demos - parties - sceners - groups - links - downloads - forum - jobs - faq - search




skins:

splashes
function tooltips
clickcounters
switch to Hungarian interface/váltás magyar nyelvű felületre nyelv váltása

forum



categories » háromdé » Surface vs. NURBS
short description: SUvsNU

maximum messages to show, ordered by .

post new message

|  1  | 2 | >

37 MC[EDC] replies message #36 2003-11-01, 08:39:49 reply

úgy is van! :)

 
36 Jedi replies message #34 2003-10-31, 23:35:22 reply

Hah! Kijött má' az új release? :) Me' addig nem shoppolunk! :D

 
35 TLC[Coroners] replies message #33 2003-10-31, 20:13:06 reply

Köszi! :-)

(többiek: :-P )

 
34 abcug replies message #31 2003-10-31, 16:51:54 reply

TLC !!!
CSAK ÉS KIZÁRÓLAG PLUS4SHOPOT HASZNÁLHATTOK ÉS CSAK IS RETRÓ CÉLLAL A TEREMBURÁJÁT ! :)

 
33 Tomcat 2003-10-31, 16:28:49 reply

Photoshop az kenegetésre való, meg textúrázásra. Ha oldskool 8 bit pixelről beszélünk, akkor Autodesk Animator Pro az isten, bár a partvonalról bekiabálják a DeLuxe Paint nevét is, főleg amigások.

 
32 MC[EDC] replies message #31 2003-10-31, 16:19:37 reply

valld be hogy te vagy az! :D

 
31 TLC[Coroners] replies message #30 2003-10-31, 13:12:58 reply

Köszi! ;-)

Grafikához (mármint rajzoláshoz, nem annyira kép-manipuláláshoz) mi a jó? Photoshop szép állatnak tűnik, azt magam is gyakran nyúzom, de pixelezni / létrehozni valamit nulláról gyanús, hogy nem ideális.

 
30 Tomcat 2003-10-31, 12:36:19 reply

Például menjen el szombaton sörözni, szedjen fel nőket, stb... :)

Komolyra fordítva, ilyet, ha jót akarsz, ne kérdezz 3D-s fórumon, mert mindjárt kitör a 3dsmax vs Maya flamewar, ami kb. olyan, mint a PC-Amiga vagy a Windows-Linux. Úgyhogy azt írom, hogy próbálja vagy a 3dsmax-ot, vagy a Maya-t, vagy ha mazochista, akkor a Lightwave-t. Szerencsére a LW-sek kevesen vannak, és rajtuk egyaránt röhög a 3dsmax és a Maya oldal is, szóval elmondhatjuk, a LW egy kalap szar.

 
29 TLC[Coroners] 2003-10-31, 12:23:45 reply

Szevasztok!

Egy ismerősöm 3d-s grafikával akar ismerkedni, modellezni stb... Milyen programokat ajánlotok?

 
28 Klixon replies message #20 2003-06-06, 20:58:07 reply

Hi! a lényeg hogy legyen egybefüggő kör vonal és az pár helyen kösd át ezután Surface és már meg is van a felület.

 
27 Wedge 2003-01-09, 13:40:35 reply

Kösz. Asszem az a gond, hogy még nem csinaltam ilyet.
Most fogom beküldeni az helyigénylőlapot, szóval
nemsokára fenlesz a letölétéseknél (márha, de reménykedek).
THX

 
26 Gargaj 2002-12-13, 10:36:29 reply

Arról nem is beszélve, hogy Incoming-ba csak upload van :)

 
25 zoom 2002-12-13, 09:16:53 reply

wedge-nek szól (de végülis bárkinek), hogy nem érdemes ftp.scene.org/incoming-ból belinkelni ide a stuffot, mert onnan előbb-utóbb elrakják, és pl ez a "29 fok" című alkotás már nem elérhető.

 
24 Tomcat 2002-12-11, 13:41:48 reply

Nem tudok róla. James Baud asszem igen, de nem tudom, milyen szinten, és a fórumot se nagyon olvassa. Mondom, a render.hu fórumon érdemesebb ilyenekről kérdezősködni.

 
23 Poison 2002-12-11, 10:40:56 reply

maya-ban a convert nurbs to poligons menüpontjáról mesélhetne valaki. nekem még sosem sikerült normális (nekem tetsző) tesszelálást elérnem, és ezért kőkorszaki módszerekkel vagyok kénytelen poligonizálni (gyk.: kézzel). van itt egyáltalán vki aki maya-t használ?

 
22 zoom 2002-12-11, 07:59:22 reply

Hja, én eccer talán a max2 idejében próbálkoztam NURBS-el, de nekemis ugyanez volt a problémám, hogy nem tudtam hogykell összekapcsolni az alap felületeket meg görbéket. Ugyhogy maradt a polygon/meshsmooth :)

 
21 Tomcat 2002-12-10, 13:39:47 reply

Javaslom, tedd át a kérdést a render.hu fórumra, mert itt senki sem NURBS-özik - igazából asszem csak ketten 3dsmax-ozunk komolyabban Zoom-mal.

 
20 Wedge 2002-12-09, 10:05:04 reply

Ha van egy adag NURBS-öm, szintvonal
szerűen 3d-ben elrendezve, akkor azokból, hogy
lehet felületet készíteni? (hogy mondjuk olyan
legyen, mint egy domborzat)

 
19 Tomcat 2002-12-05, 15:00:15 reply

Nos, erre nem tudok nyilatkozni, bár ha jól értem, te nem is 3D-ről beszélsz.

 
18 Wedge replies message #17 2002-12-05, 14:40:00 reply

konkrétan Star Wars-os képeket gyártok a forgatáson
felvett anyagból, amiket felefektezek, stb.

Na így?

 
|  1  | 2 | >

list
23:36:kihaltunk, de mégse!
15:43:Kihaltunk, de még nem teljesen :)
15:46:Basszus, most nézem milyen népszerő a www. thewhit esocks. com
15:47:www. thewhit esocks. com
15:47:Ugynei az első a downloads szekcióban, érdekes :)
16:02:http: / / plastik. hu/ 2010/ 07/ 23/ swedish- chiptune- organ- sounds- a
1:45:Durva, megtaláltam a 15 évvel ezelőtti számaimat neten! :)
1:47:Trajic, a tieid is ott vannak! 8D (belinkeltem - useroldal)
14:31:o.o



home | news | demos | parties | sceners | groups | links | downloads | forum | jobs | faq | search

RSS in Hungarian: news, forum, in English: news; forum

© 1996-2022, trajic
if you have something to say, send a mail!

many thanks goes for the web hosting to the d-eyes braddaz.
the linux server is maintained by .